چرا باید شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید؟

آیا احساس می‌کنید به اندازۀ کافی با مشتریان خود در ارتباط نیستید؟ به دنبال یک راه ساده و مستقیم هستید تا با آنها در تماس باشید؟ پیامک دقیقاً همین نقش را برایتان ایفا خواهد کرد. تبلیغات پیامکی یک راه عالی برای شروع یک مکالمه شخصی با مشتریان است. شما یک پیام کوتاه برای آنها خواهید فرستاد که تنها ۷۰ کاراکتر دارد. این یعنی پیغام شما وقت چندانی از مشتری نخواهد گرفت. اما باعث می‌شود او به یاد شما بماند. در ادامه به بررسی مزایای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی می‌پردازم و توضیح کوتاهی در این مورد می‌دهم که چرا پیامک یک ابزار مناسب تبلیغاتی برایتان خواهد بود. پس با من همراه شوید تا بفهمیم که چرا بهتر است از پیامک به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده کنیم.  

در کار و وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید. لازم نیست که شما یک متن طولانی برای پیامک خود بنویسید. یا بهتر است بگویم که نمی‌توانید این کار را انجام دهید. بنابراین نوشتن و ارسال پیامک وقت چندانی از شما نمی‌گیرد و  می‌توانید وقت خود را صرف کارهای دیگری بکنید.

پیامک‌ یک پیام کوتاه ولی شیرین است. مطمئن باشید که مشتریان قدر این پیام‌های کوتاه شما را می‌دانند و از این موضوع خوشحال هستند که با متن‌های تبلیغاتی طولانی و حوصله سر بر روبرو نشده‌اند. در نتیجه حتماً این پیامک‌ها را مطالعه خواهند کرد.

مشتریان شما در متن تبلیغ گم نخواهند شد. احتمال اینکه مشتری از کلمات شما گیج شود و نتواند منظور شما را متوجه شود بسیار کمتر است. شما جمعاً ۷۰ کاراکتر برای آنها ارسال کرده‌اید و اصل مطلب را مستقیم به آنها گفته‌اید.

پیامک شما به عنوان اسپم شناخته نمی‌شود. ایمیل شما ممکن است توسط سیستم به عنوان یک اسپم شناخته شود و مخاطب هیچوقت آن را نبیند. اما این اتفاق برای پیامک تبلیغاتی نمی‌افتد و شما مطمئن هستید که حتماً به دست مشتری می‌رسد.

پیامک یک راه صمیمی برای ارتباط است. برای بسیاری از افراد، موبایل تبدیل به بخشی از هویت آنها شده است. بنابراین ارسال یک پیامک به معنی یک ارتباط صمیمی و مستقیم است. پس مطمئن شوید که متن شما هم یک لحن صمیمی داشته باشید. هیچکس پیام‌های تبلیغاتی تکراری را دوست ندارد.

*  *  *

البته مزایای بازاریابی پیامکی همین جا به پایان نمی‌رسد. اما فکر می‌کنم همین پنج مورد هم کافی باشد تا بفهمید چرا بازاریابی پیامکی واقعاً ارزش وقت گذاشتن دارد. پس بهتر است بیش از این وقت را تلف نکنید و قبل از سایر رقبای خود این روش بازاریابی را شروع کنید. خوشحال می‌شوم که نظرات و سوالات خود را از طریق بخش نظرات با ما مطرح کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *